lördag, mars 24, 2007

(S)tatstelevisionen!

Trodde det skulle bli en lugn helg utan adrenalin-chocker. Jag försöker undvika dem när jag är ledig, eftersom yrkeslivet är fullt av dem för övrigt.

Men när jag tittade på Stina Dabrowskis program (eller heter hon Lundberg numera?) hann jag inte undan.

Okej för att Mona Sahlin är en intressant gäst, men varför står R. Wolf där och sjunger nån halvtaskig hyllningssång till henne?

Ursäkta. Jag har inte betalat min OBLIGATORISKA TV-LICENS för att den ska gå till Stina Dabrowskis hyllande av sosseriet. Hon har redan gjort tillräckligt i den vägen, tack så mycket.

Nu väntar jag MED IVER på ett liknande program om Fredrik Reinfeldt.

As if!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen - och kul att du vill kommentera! Som princip anser jag att alla bör debattera med öppna kort - tala således om vem du är! Bloggkommentarerna granskas innan de publiceras.