fredag, juni 06, 2008

Intervju med Kjell Albin Abrahamson

För mig som Östeuropa- och Rysslandsfantast har Kjell Albin Abrahamson alltid varit någon sorts journalistisk husgud.

Jag har träffat honom flera gånger, men aldrig haft tillfälle att intervjua honom - förrän nu. Den 5-6/6 var han i Kalmar för att tala på temat nationalism. Något han onekligen vet en hel del om.

Gå hit och lyssna på min intervju med honom!

Ungefär 20 minuter.

För övrigt är denna text av Hans Blix i Fokus, om förhållandet mellan Ryssland och Nato, intressant - jag tyckte som han en gång i tiden. Men Nato förändras det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen - och kul att du vill kommentera! Som princip anser jag att alla bör debattera med öppna kort - tala således om vem du är! Bloggkommentarerna granskas innan de publiceras.